Dolomity Superski ako ich nepoznáte

Autor: Marek Juriš | 5.4.2012 o 11:33 | (upravené 5.4.2012 o 11:57) Karma článku: 8,53 | Prečítané:  1368x

Cestujem rád, primerane svojím finančným možnostiam a času. Služby cestovných kancelárií nevyužívam, výnimku som urobil len dvakrát. Prečítajte si príbeh, ktorý som naposledy s priateľmi zažil. Bolo to počas lyžovačky v talianskych Dolomitoch  s cestovnou kanceláriou (CK) Travel Esprit.  

Ešte v uplynulom roku, presne 3. októbra 2011 sme cestovnej kancelárii zaplatili takmer 20- tisíc českých korún za ubytovanie v talianskych Dolomitoch.  Vybrali sme si útulnú zrubovú chatu priamo na svahu pre štyroch ľudí. Piaty mal spať v spacáku na prístelku. Termín sme si vybrali od 25. februára do 3. marca 2012.

Koncom januára nám pán Radek Řezáč z CK oznámil, že chatu v čase našej objednávky omylom obsadili dvakrát. V priebehu niekoľkých dní nám ponúkol náhradu za ubytovanie v drahšom, 6-miestnom apartmáne  v dedinka Ortisei. CK nám potvrdila, že vzniknutý rozdiel medzi cenou, ktorú sme zaplatili za chatu a apartmánom, doplácať nebudeme. Napriek tomu, že sme chceli ubytovanie v zrubovej chate, nie v nadštandardne vybavenom apartmáne, sme ponuku prijali.

Nemohli sme sa ubytovať
Obratom sme dostali ubytovací poukaz - voucher, ale len pre štyri osoby. Keď sme na to CK upozornili, poslali mám vuocher správne opravený, pre päť osôb. K ubytovaniu sme, podľa informácii cestovnej kancelárie,  mali dostať aj 10-percentnú skupinovú zľavu na skipasy.
Keď sme do Ortisei šťastne dorazili, nemohli sme sa ubytovať. Sympatický majiteľ apartmánu Gino s manželkou mal iný voucher, vystavený  talianskou cestovnou kanceláriou. Bol len pre štyri osoby.

Majitelia nám nakoniec poskytli len štvorlôžkový apartmán. Náš 6-miestny bol už obsadený. Aj napriek dohode s českou CK, že už nebudeme doplácať ani cent, od nás domáci  žiadali rôzne doplatky. Za uteráky sme mali zaplatiť 10 eur na osobu, záverečné upratovanie malo stáť 40 eur. Prístelok pre piatu osobu, za ktorú sme už cestovnej kancelárii zaplatili v októbri minulého roku, nás mal stáť  ešte 100 eur. Skupinovú 10-percentnú zľavu na skipasy sme nedostali. Ubytovateľ Gino tvrdil, že vraj v lyžiarskej oblasti žiadne zľavy na skipasy neposkytujú. Nevieme, možno zľavy neplatila len pre východoeurópanov.  Nepríjemnú situáciu sme riešili celý týždeň, nielen mailom ale aj telefonicky, čo nás stálo ďalších, približne 30 eur.

Po slovenskej pálenke sa rozhovoril
S domácimi sme chceli spísať reklamáciu, ale oni nesúhlasili, pretože českú CK Travel Esprit nepoznali. Museli by sme ju spísať s talianskou cestovkou, ktorá pre zmenu nepoznala nás.
Posledný večer sa Ginovi po niekoľkých pohárikoch tvrdého slovenského alkoholu rozviazal jazyk.

Dozvedeli sme sa, že keď dostal voucher pre štyroch, logicky nás ubytoval v štvorlôžkovom apartmáne, 6-lôžkový by bol pre nás zbytočne veľký a podstatne drahší. Tvrdil, že od talianskej cestovnej kancelárie peniaze na účet dostal, ale vraj to nebola celá  suma za apartmán. Taliani Ginovi poradili, aby si od nás rozdiel vypýtal v doplnkových službách. Za uteráky, upratovanie či prístelok. Nakoniec sme sa s majiteľom a českou CK Travel Esprit dohodli, že doplatíme za piatu osobu 100 eur a CK nám ich po návrate domov preplatí. Peniaze sme napriek všetkým doloženým potvrdeniam dodnes nedostali a snahu CK problém riešiť sme nepocítili.

Názov a presná adresa cestovnej kancelárie: Travel esprit s.r.o. Jagellonská 1609/1, 130 00  Praha 3 -Vinohrady, Tel.: +420 226 226 021, Fax:  +420 226 226 009, E-mail: odbaveni@travelesprit.cz, www.travelesprit.cz

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?